Aquest dissabte 3 d’octubre, el Club Natació Poble Nou donarà el tret de sortida a una nova temporada a la Primera Divisió. L’equip debutarà davant del Santa Cruz Tenerife Echeyde en un partit que es disputarà a les 16:30 h al CEM Can Felipa.
Després d’una gran temporada passada, en què el CN Poble Nou va aconseguir classificar-se per al grup d’ascens, l’equip afronta aquest nou curs amb molta il·lusió i ganes de tornar a competir al màxim nivell de la categoria.
Durant aquestes setmanes de preparació, el grup ha anat agafant forma i consolidant-se, especialment amb la incorporació de nous jugadors a una plantilla que també ha viscut algunes baixes respecte de la temporada anterior. Amb aquesta renovació, l’equip dirigit per Manolo arriba al primer partit amb ganes de demostrar sobre l’aigua tot el treball realitzat durant la pretemporada.
El debut davant del Santa Cruz Tenerife Echeyde serà el primer gran test d’una temporada que es presenta plena de reptes i en què el CN Poble Nou vol continuar creixent i competint amb ambició.
El partit serà aquest dissabte a les 16:30 h al CEM Can Felipa. Us esperem a tots per començar aquesta nova temporada junts i fer sentir el suport de la nostra afició des del primer partit!
CN Poble Nou – Santa Cruz Tenerife Echeyde
📅 Dissabte 3 d’octubre
🕟 16:30 h
📍 CEM Can Felipa