Gran notícia per al waterpolo català i, especialment, pel nostre club! L’equip infantil de la selecció catalana s’ha proclamat campió del Campionat d’Espanya Infantil per Federacions Autonòmiques (CESA 2025) celebrat aquesta setmana a Palma de Mallorca, en un ambient espectacular a les Piscines Municipals de Son Hugo.

Catalunya ha aconseguit la doble corona, tant en la categoria masculina com en la femenina, superant en ambdues finals la selecció de Madrid. En el cas dels nois, el combinat català va fer un partit brillant, dominant des del principi amb un parcial inicial de 5-1 que va marcar el ritme del matx. Finalment, el resultat va ser un contundent 11-6 a favor de Catalunya.
Aquest èxit té un sabor molt especial per al Club Natació Poble Nou, ja que tres dels nostres jugadors formaven part de la selecció catalana masculina. I entre ells, volem destacar especialment l’Adrià López, que ha estat reconegut com a MVP del torneig gràcies a la seva gran aportació durant tot el campionat.

Des del club estem immensament orgullosos d’aquest èxit col·lectiu i individual. La presència de tres jugadors en una selecció tan potent com la catalana és reflex del gran treball que s’està fent des de la base al nostre club, amb el suport de les famílies, entrenadors i companys.
Aquestes fites ens donen força per seguir treballant amb il·lusió, esforç i compromís. Moltes felicitats als nostres jugadors i a tot l’equip català!
Endavant CN Poble Nou!